poniedziałek, 29 czerwca 2015

I ♥ rodzinne imprezy!

Kocham rodzinne imprezy!!!
Wszyscy wtedy przyjeżdżają i można nareszcie ze sobą porozmawiać,
szczególnie gdy mieszkamy daleko od siebie.
A wczoraj (w niedzielę) była okazja do takiej właśnie imprezy. Była to 25 rocznica ślubu moich rodziców.
Mieliśmy im zrobić niespodziankę. Babcia pojechała na drugie mieszkanie i przygotowywała jedzenie (ryby, pulpety itd. :) Moja ciocia ze Stalowej Woli zajęła się tortem, ponieważ robi baaaaaaaaaaaardzo dobre torty. Jeśli chcecie zobaczyć ich więcej wejdźcie na tą stronę.
Ja miałam za zadanie zmusić rodziców żebyśmy poszli do kościoła na rano. Poszliśmy na 11.00 ale i tak wyszło dobrze. Oczywiście musieliśmy trzymać to wszystko w tajemnicy co dla mnie było  BAAAARDZO trudne :) Oczywiście przed samym przyjazdem cioci wszystko się wydało, ale i tak impreza była super!
Dzisiaj (poniedziałek) przyjedzie moja ciocia i wujek z Dołhobyczowa. Więc, dzisiaj TEŻ UCZTA :) !!!!!!!!








A oto torcik mojej cioci. BAAAAAAAAAAAARDZO dobry.

Pozdrawiam
Pati :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)