czwartek, 18 czerwca 2015

Mieszanka wybuchowa- ty i przyjaciele!!!

Tematem dzisiejszego posta jest przyjaźń.
A raczej to co robimy z przyjaciółmi i co czyni ten  czas tak wyjątkowym.
W dalszej części posta dowiecie się co czyni moich przyjaciół tak wyjątkowymi, 
jak wspólnie spędzamy czas oraz jakie są nasze zainteresowania.

Jeśli chodzi o mnie i moich znajomych to jesteśmy istną mieszanką wybuchową :)
Np. dzisiaj na okienku (przerwie) w szkole owinęliśmy moją koleżankę korektorem (chodzi o taki korektor w taśmie. Skończył się i popsuł, ale my go jeszcze wykorzystaliśmy :).
Albo jak dziś odprowadzałam koleżankę robiłyśmy śmieszne zdjęcia np. jak biegałam za nią z butelką po wodzie.
Jeśli chodzi o lekcje to górują angielski i plastyka. Na angielskim mamy taką fajną panią, że łącznie z nią można się nieźle pośmiać :) Na plastyce 2 moich znajomych ZAWSZE prowadzi wojnę na pisaki (po prostu maziają się pisakami, po twarzy, rękach... OCZYWIŚCIE NA LEKCJI)
Na wycieczkach szkolnych też nie jest normalnie.
Jednak najlepiej jest gdy gramy w ,,prawda czy wyzwanie'' i oczywiście dajemy wyzwania :)

A co wy lubicie robić z przyjaciółmi, i czy też jesteście mieszanką wybuchową :)

Pati :) 

4 komentarze:

  1. Mój kolektor! Kupuję nowy i znając życie znowu mi się odrazu popsuje xd To co kiedy owijamy Olke kolektorem? :3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będziemy mogły to zrobić po rozdaniu świadectw przed szkołą :)

      Usuń
  2. Jakąś tam mieszanką na pewno jesteśmy
    Pozdraiwam, Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w grupie jestem totalną mieszanką wybuchową! Ja wpadam na większośc odpałów :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)