sobota, 6 czerwca 2015

Moje rysunki- inne niż zazwyczaj

Ostatnio spodobały mi się rysunki, które zamiast być pokolorowane, są wypełnione napisami.
Przykładem takiego obrazka jest kot przy tytule mojego bloga. Zaczęło się od tego, że przeglądałam grafiki w Google Grafika i zauważyłam wiele rysunków w takim właśnie stylu. Spodobało mi się to więc postanowiłam stworzyć własne.

Do tej pory zrobiłam tylko dwa, ale będzie ich więcej, ponieważ moja pani od angielskiego zamówiła sobie symbole krajów anglojęzycznych zrobione właśnie w takim stylu. Jeśli przez wakacje zrobię więcej będę dodawać ich zdjęcia w nowych postach.
Jednak nie sądzę żeby stało się to szybko, ponieważ robienie tych rysunków zajmuje bardzo dużo czasu (szczególnie kolorowanie wyrazów cienkopisem) 
tego obrazka już nie mam bo dostała go pani z angielskiego :) 
Pozdrawiam
Pati :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten styl! Czekam na więcej rysunków, sama bym coś tworzyła, ale nie umiem, to sobie przynajmniej Twoje cudeńka pooglądam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, ciekawy pomysł z tymi rysunkami
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten styl jest moim zdaniem świetny. Niestety ja mimo iż już trochę rysuję to nigdy nie bróbowałam tego stylu ponieważ wolę tradycyjne kolorowanie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Ostatnio robię takie rysunki gdy mi się nudzi :) Zapraszam > maggieinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! Ostatnio robię takie rysunki gdy mi się nudzi :) Zapraszam > maggieinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! ;)

    blogerka-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)