piątek, 5 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego- wady i zalety- a jednak wszyscy na niego czekamy

Nie wiem czy tylko ja czekam tak na koniec roku. Myślę, że jest nas więcej :)
Jednak tytułem postu nie jest jedynie oczekiwanie na koniec roku, lecz jego dobre i złe strony. Pewnie zastanawiacie się jakie mogą być złe strony końca roku? Myślicie, że zwariowałam pisząc, że koniec roku ma swoje wady. 


Ja zauważyłam kilka ,,defektów'' zakończenia szkoły. Wiem, że brzmi to dziwnie, ale jak przeczytacie to zauważycie i najprawdopodobniej zgodzicie się ze mną.
Żeby nie zaczynać na smutno, zacznijmy od dobrych stron :)
Zalety
-koniec szkoły= koniec lekcji
-można spać do 12.00
-nie trzeba odrabiać pracy domowej i uczyć się do testów
-przeważnie pod koniec roku są organizowane wycieczki klasowe (ja 10-11 jadę na wycieczkę Kraków, Bochnia,Ojców)
Wady
-rzadko spotykamy się z przyjaciółmi (większość wyjeżdża na wakacje)
-gdy nie mamy przyjaciół blisko siebie może nas dopaść nuda

A co wy uważacie o końcu roku O_o ???
Papa :)
Pati

13 komentarzy:

  1. Ja kocham wakacje, dla mnie to właśnie czas na spotkanie się częściej z przyjaciółmi. Więc jak dla mnie wakacje to same zalety.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, to zależy :) Ja czasami też spotykam się ze znajomymi w wakacje, ale najczęściej jak dzwonię to ktoś mówi np. jestem u babci.. itp. więc to wszystko zależy od naszych przyjaciół. Oczywiście przecież jeszcze w szkole możemy się umawiać np. na wyjazdy na basen lub wycieczki rowerowe :)

      Usuń
  2. świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wszystkie komentarze :) Oczywiście odwiedzę wasze blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No szybko zlecial rok szkolny jeszcze tylko 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog !
    zapraszam do mnie!
    http://manicuremyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie moge doczekać się końca roku :)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze i za to że czytacie moje posty :) Proszę o obserwację i z chęcią będę odwiedzała oraz obserwowała Wasze blogi. Dziękuje że jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie chce już wolne ale nie dlatego,że chce spać do południa ale dlatego,że wreszcie będą weekendy bez książki z chemii w ręku ,bez żadnych obowiązków na następne dni. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się cieszę z końca roku i nie widzę w nim wad. Mam taką debilną klasę w tym roku, że wakacje to wprost wybawienie. No i jadę na kolonię, więc to szansa na bycie przez dwa tygodnie z przyjaciółką, która mieszka daleko ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)