środa, 15 lipca 2015

Czy tylko ja tracę rachubę?

Myślę, że u większości z was występuje to samo ,,zjawisko''. 
Podczas wakacji po prostu się NIE WIE jaki jest dziś dzień. Wiadomo podczas roku szkolnego trzeba uważać kiedy w jaki dzień co spakować. A na wakacjach każdy dzień (przynajmniej u mnie) wygląda tak samo (albo podobnie). 
Jednak najgorsze jest to, że na wakacjach czas leci jakby szybciej. W mgnieniu oka przelatuje lipiec, sierpień i trzeba wracać do szkoły... Ale nie myśmy już o końcu wakacji, ponieważ mamy jeszcze kupę czasu na realizowanie naszych szalonych planów. Myślę, że gdyby nie pogoda to wychodziłabym częściej na dwór z koleżankami, ale gdy na zewnątrz jest chłodno od razu ucieka chęć wyjścia. Pewnie za jakiś czas znów wyjadę do babci, ponieważ moja siostra cioteczna przyjeżdża. A tam myślę, że nie będę się nudzić, ponieważ u nich przeważnie jest ładna pogoda. 
Na razie więc będę starać się wakacje spędzić tak bym je zapamiętała i żeby nie uciekły mi ,,między palcami''.
A co wy szalonego i ciekawego macie zamiar zrobić w wakacje?
Udanych wakacji
Pati :)

8 komentarzy:

  1. Czas bardzo szybko płynie ;3
    Ja jeszcze nie mam planów na ten czas ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety wakacje zawsze szybko mijają, a rok szkolny się dłuży :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety tak jest
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo :) czas leci mi niesamowicie szybko i dodatkowo nie mam pojęcia jaki mamy dzień tygodnia

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post!!
    Zapraszam do siebie !!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo, oprócz tego pochłania mnie lenistwo i odechciewa mi się robić cokolwiek :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :)
    Poklikałabyś w linki ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)