czwartek, 9 lipca 2015

Po przerwie- LBA

Jak widzicie pojawiłam się na blogu co oznacza, że jestem już w domu.
Już jakiś czas temu dostałam nominację do LBA, nie zabrałam się za nią wcześniej bo trochę na czym to polega. Nominowała mnie yourbluemonster.

1. Starasz się dążyć do swoich marzeń?
   Tak, (z resztą chyba jak większość :) Dość często tracę zapał, ale jeśli naprawdę czegoś      chcę to staram się zrobić wszystko co w mojej mocy ^_^
2. Jakiej piosenki najczęściej słuchasz?
    Ostatnio rzadko słucham piosenek, ale najbardziej lubię ,,Heroes'' Månsa Zelmerlöwa.
3.Czy dziewczyny mogą jeździć na motocyklach ?
   No oczywiście. (tylko kaski mogą im trochę fryzurę niszczyć :) Ale jeśli chcą to nie widzę      przeszkód.
4.Jaką książkę ostatnio czytałaś?
   Ostatnio nie czytałam dużo książek, więc ostatnią była chyba lektura ,,80 dni dookoła            świata''.
5. Co lubisz robić w deszczowe dni?
   To zależy. Jeśli na dworze pada, ale jest ciepło otwieram okno (bo lubię ,,deszczowe''          powietrze) i np. siedzę na komputerze itp. Ale jak jest zimno to wolę telewizję pod                  kocykiem :)
6. Co cię zmusiło do założenia bloga?
   Nic mnie nie zmusiło. Po prostu chciałam ^.^
7. Jaka jest twoja największa pasja?
    Kotełki i wszelkiego rodzaju sporty (siatkówka, piłka nożna, pływanie, kajakarstwo,                 bieganie itp.)
8. Kto jest twoim wzorem do naśladowania ?
    Staram się być sobą, lecz podziwiam baaaaaaaaaaardzo znanych blogerów (i mam             nadzieję, że mój blog chociaż po części będzie dorównywał ich blogom :)
9. Do jakiej piosenki uwielbiasz tańczyć?
    Każdej, energicznej najlepiej takiej, do której można się wygłupiać :D
10. Co cenisz w chłopakach?
     Trudne pytanie. To zależy jaki który ma charakter. Chyba najbardziej to, że z                        większością można się pośmiać.
11. Co sprawia że się uśmiechasz?
      Kotełki, słodycze, słodkie kotełki :D wakacje, prezenty, wyjazdy na plażę, wycieczki               rowerowe, i wieeele innych rzeczy, których wymienianie zajęłoby bardzo dużo czasu.
Jak na razie nie nominuję żadnych nowych blogów i dziękuję za nominację :)
Pati

3 komentarze:

  1. fajny post, lubię takie czytać ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, lubię takie czytać ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię " W 80 dni dookoła świta" i książkę i film.
    Bardzo fajne odpowiedzi :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/
    Może zaobserwujesz mojego bloga? Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)