sobota, 29 sierpnia 2015

Czy to naprawdę już jest koniec...

Wydaje mi się, że te wakacje minęły straaasznie szybko.
2 miesiące i już po nich. Jednak wiemy jak to jest gdy nam się nudzi to czas się ciągnie, ale jeżeli coś robimy, coś ciekawego, coś co nas interesuje to te zdziwieniem patrzymy na zegar, wytrzeszczamy oczy i zdajemy sobie sprawę, że minęło już tyle  czasu.

1. Czy wakacje uważacie za udane?

We wcześniejszym poście pisałam o tym co chciałabym zrobić w te wakacje.
Moje plany na wakacje, które chciałabym spełnić:
-Oczywiście wyjazdy nad zalew.
-Wyjazd do babci (najlepiej jednej i drugiej :)
-Chciałabym też, aby przyjechała moja siostra cioteczna Madda i żebyśmy (tak jak w tamtym roku) pojechały gdzieś na kajaki, nad zalew i tak dalej... :)
-Wyjazd do Bałtowa   
Więc tak...
-Wyjazd nad zalew 
-Wyjazd do babci  (u jednej babci byłam nawet dość długo, a drugą odwiedzałam)
- Madda przyjechała. No, może nie byłyśmy nad zalewem, ani na kajakach, ale byłyśmy w Bałtowie. Więc Madda była i my w Bałtowie też :)
Więc jednym słowem wakacji nie można określić za udane lub nie. Wiadomo, czasami każdy się nudzi, ale jak widzicie spełniłam prawie wszystko co chciałam (no może z wyjątkiem kajaków i wyjścia nad zalew z Maddą)

2. Czy jesteście już gotowi na nowy rok szkolny?

Mi brakuje jeszcze zeszytów ćwiczeń, podręcznika od polskiego i bloków A-3, które przydają się na plastykę.

Myślałam, że bardziej rozpiszę się pod tym postem, ale Przyjechała moja siostra z chłopakiem i dostałam od niej super prezent na imieniny. A, i teraz mam już książki bo zamówiła je przez internet i przywiozła. Jeśli nie zapomnę to później dodam zdjęcie prezentu od siostry.

Dobra idę już :)
Trzymajcie się!

Pati >^ᴥ^<

3 komentarze:

  1. No no, pokaż co tam ładnego dostałaś ;)

    Nika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście wstawię :*

      Usuń
    2. I pobierz WhatsApp na telefon, bo nie dostajesz moich smsów!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)