wtorek, 1 września 2015

Dziś - rozpoczęcie, ale szkoła zaczyna się jutro.

Dziś - zaczyna się szkoła. No... dzisiaj jest rozpoczęcie,
przywitanie nowych ludzi w klasie, wyjście do kościoła, rozdanie planu lekcji.
A szkoła zaczyna się jutro. No bo szkoła to głównie nauka, a
nie wiem czy ktoś się dzisiaj uczył ( jeśli tak proszę o tym napisać w komentarzu :)

Miałam wstawić zdjęcie tego co dostałam od siostry. Więc...
-dzienniczek z kotełkiem
-sweet piórnik w sówciaki
-kredki akwarelowe (rysujesz, przeciągasz wodą i wygląda jak farba, ale jeszcze nie próbowałam)
-kolorowe papiery
-bibułka
-zestaw (2 ołówki, temperówka, gumka i notesik) też w sówciaki
-i antyperspirant (ale za to ładnie pachnie)

No to to by było chyba na tyle...
(a i jeszcze pisałam że teraz mam już chyba wszystkie książki, nie mam zapomniałam o ćwiczeniu do religii :)

Gotowi na nowy rok szkolny? 
Chcecie coś w tym roku zrobić (np. zostać przewodniczącym) ?
Czy do waszej klasy doszedł ktoś nowy?

Ja w tym roku będę vice-przewodniczącą szkoły, a do mojej klasy doszły 2 nowe osoby :)

Trzymajcie się w tym nowym roku szkolnym
Pati ^.^

21 komentarzy:

  1. Gratulacje raz jeszcze bycia zastępcą przewodniczącego szkoły! Czekam na kolejnego posta :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję statusu zastępcy przewodniczącego szkoły :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bycia zastępcą szkoły i tym samym życzę powodzenia w pełnieniu roli :)
    obserwuję :)
    zapraszam do obserwacji mojego bloga oraz na nowy post :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się zestaw w sowy!
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja idę do pierszej gimnazjum w której nikogo nie znam, a w mojej klasie prawie każda osoba jest z innej szkoły, a nawet miasta, ale wszyscy się szybko zapoznaliśmy i spędziliśmy miło lekcje :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero było rozpoczęcie, a już tydzien nauki za nami :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw w sowy ;))

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    Witaj kochana ! Poklikasz u mnie w klinki? Z góry dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kilka dni szkoły minęło, mam nadzieję, że będzie dobrze ;)

    Zapraszam na nowy post o krytyce
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! :)

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny design Bloga! :* Masz moze ochotę na wspólną obserwację ? :* Pozdrawiam i Zapraszam :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, oczarował mnie Twój piórnik :)
    I odpowiadając na Twoje pytanie w 100% nie jestem gotowa na szkołę :/Świetnie piszesz, będę zagladac tutaj regularnie :*

    Czy mogłabyś poklikac w linki w moim najnowszym poście? To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam, a wybrane blogi zostaną polecone w następnych wpisach ;)
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc : )
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/09/wear-jeans.html

    A co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niom, ten piórnik też mi się podoba ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. A i przy okazji dziękuję wszystkim którzy wpadli na bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  14. super notka ;>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie już w szkole są sprawdziany :c
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie piszesz :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też mam akwarelowe, tyle że 24 kolory :D Fajnie się nimi rozprowadza, tyle że są drogi muszę dokupić kremowy do skóry ;c TY Vice szkoły, a ja naszej klasy haha <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)