poniedziałek, 2 listopada 2015

Nie zapomnij

Hej. Wiem, że od jakiegoś czasu nie pisałam. Nie
miałam jakoś motywacji... ale teraz nareszcie piszę.
Ale teraz kiedy nareszcie piszę chciałabym napisać o... zapominaniu. Myślę, że zdarza się to każdemu, częściej lub rzadziej.


Dobrze jest zapisywać sobie ważne rzeczy by wiedzieć co mamy jeszcze zrobić.
Ja robię tak:
Jeżeli następnego dnia (np. rano) mam coś zrobić, np. spakować rysunek na plastykę, to na karteczce piszę co mam zrobić i karteczkę naklejam na telefon. Bo co mi po tym jak napiszę sobie karteczkę a na niej co mam zrobić, jeżeli... zapomnę o tym, że napisałam karteczkę.
Dzisiejszy post trochę krótszy. Nie wiem czy na tygodniu znajdę czas by pisać bo mam dużo zajęć dodatkowych.

A na koniec posta, pytanka:
Co wy robicie by nie zapomnieć o ważnych rzeczach?

Trzymajcie się
Pati ^.^

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o lekcje, wszystko mam ładnie pozapisywane na tablicy (w końcu to 3 klasa gimnazjum, trzeba się wziąć za naukę ;]), a jeśli chodzi o coś, co mam wziąć rano, jest to najczęściej ręka. Oh, jakie to znajome "...zapomnę o tym, że napisałam karteczkę". Zapisujesz sobie nie wiadomo ile, po czym zapominasz, że w ogóle coś zapisałaś. Koszmar!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze zapomina, chyba, że chodzi o pomysł na wpis na blogu, wtedy zapisuje wszystko na karteczce, albo w telefonie. A tak przeważnie przypominam sobie na przystanku autobusowym xd.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zapisuję sobie wszystko na karteczkach i kładę w takim miejscu, do którego na 100% rano zajrzę, np. obok szczotki, przy kluczach do mieszkania. Jak nie mam karteczek pod ręką a muszę coś koniecznie zrobić, to wysyłam sobie na swój numer telefonu SMSa (darmowe SMSy :)) i nie odczytuję go, dopóki nie mam okazji zrealizować tego, co napisałam w SMSie. A jeśli chodzi o jakieś pomysły itp. albo rzeczy, które muszę zrobić, ale niekoniecznie w danym momencie, zapisuję sobie to w notesie/kalendarzu. Zawszę robię sobie listę do zrobienia na przyszły tydzień i wtedy wiem, jak powinnam rozplanować sobie czas. :) Działa! Polecam :)

    Nika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)