wtorek, 1 listopada 2016

Jesień w parku+ jesienny outfit

Jesień już na dobre się u nas zadomowiła.
Postanowiłam więc (jakieś dwa tygodnie temu) wybrać
się wraz z moją przyjaciółką do parku
i zobaczyć co się zmieniło.
Jak pisałam w poście o jesiennej zamule czasami brakuje mi typowo jesiennych widoków. Często są to zeschnięte brązowo-szare liście i deszcz. Pomyślałam, że warto ich specjalnie poszukać więc udałam się do zamojskiego parku. 

Pierwsze co zauważyłam to... zieleń. Liczyłam na więcej pomarańczu, złota i brązu, a tu kicha :P Zielono jak w wiosnę. No, niektóre drzewa rzeczywiście przybrały już jesienne barwy, ale na zdjęciach nie jest to już tak widoczne :(
Zapraszam więc do oglądania moich wiosenno-jesiennych zdjęć.

poniedziałek, 24 października 2016

Pięć książek, filmów i piosenek na jesień

Hej,
Nazywam się Ola i prowadzę bloga Pineapple girl. Razem z Patrycją postanowiłyśmy stworzyć listę polacanych przez nas książek, filmów i piosenek, z którymi warto się zapoznać tej jesieni.
Książki
1.       Poradnik
Ostatnio bardzo spodobało mi się czytanie poradników i Wam również gorąco je polecam. Można się z nich sporo dowiedzieć i szybko się je czyta. Wybierzcie dowolny temat, który Was interesuje: moda, zdrowie, kreatywność… naprawdę macie z czego wybierać ;)
2.       Zwiadowcy (John Flanagan)


Jest to seria fantasy opisująca przygody Willa, który jako sierota próbuje odnaleźć się w otaczającym go świecie (stylizowanym na średniowieczny) i wybrać odpowiednią dla siebie drogę. Razem z opiekunem i grupą przyjaciół stara się zapobiec wojnie w królestwie
3.       19 razy Katherine (John Green)

Jedna z moich ulubionych książek tego autora, opowiada o niezwykle inteligentnym chłopcu Colinie, który gustuje wyłącznie w dziewczynach o imieniu Katherine. Z tego powodu spotyka go wiele zawodów i postanawia wyruszyć w podróż po Ameryce, aby odnaleźć samego siebie (czy Wy też zauważyliście, że w większości powieści Johna Greena pojawia się motyw podróży?).
4.       Papierowe samoloty

Książka o niezapomnianym klimacie opowiadająca o przyjaźni dwóch dziewczyn z różnych domów. Szukają w sobie wsparcia i usiłują samodzielnie przewartościować swoje życie.
5.       Książka Alfreda Hitchocka
Były poradniki, były książki przygodowe, czas na powieść detektywistyczną! Książki Hitchocka są bardzo interesujące, wymagają od czytelnika myślenia, a przy tym nie są zbyt długie, dzięki czemu w połowie lektury nie zapominamy większości informacji (co mi się zdarza bardzo często xD).

Filmy
1.       Lucy

Film science-fiction i akcji, opowiada o kobiecie, która dziwnym zbiegiem okoliczności stała się najniebezpieczniejszą osobą na Ziemi i stoi przed wyborem: chronić siebie czy ludzkość. Zdecydowanie polecam – jest to jeden z moich ulubionych filmów: zostaje na długo w pamięci i pozostanawia z wieloma przemyśleniami
2.       Belfer

Polski serial kryminalny przedstawiający historię morderstwa w niewielkim miasteczku. Gorąco zapraszam do obejrzenia, gdyż niewiele polskich produkcji nadaje się do wyjścia na światło dzienne, a ta zapowiada się całkiem ciekawie.
3.       Dirty dancing

Chyba nie muszę nikomu przybliżać fabuły tego kultowego musicalu. Po prostu fajnie jest  czasem wrócić do starych ulubieńców, zwłaszcza z przystojnymi aktorami w rolach głównych ;)
4.       To nie tak jak myślisz kotku

Kolejny polski film, tym razem komedia. Co tu dużo mówić: są świetni aktorzy, jest prześmiesznie, mięśnie brzucha pracują, nic tylko siadać przed telewizor.
5.       Misiek w Nowym Jorku

Przyznam się, że lubię od czasu do czasu obejrzeć sobie bajkę (Wy też tak robicie?)Szczerze mówiąc tej jeszcze nie oglądałam, ale zamierzam to zmienić, bo jestem bardzo ciekawa przygód uroczego misia podróżującego do wielkiego miasta.
Piosenki
Po prostu posłuchajcie 
1.       Treat you better – Shawn Mendes
2.       Mr Watson – Cruel Youth
3.       Heathens – Twenty One Pilots
4.       Faufile – Charlotte Cardin
5.       Afterglow - Wilkinson

sobota, 15 października 2016

Takie kilka szkolnych (chyba) lifehacków

Szkoła trwa już ponad miesiąc.
Chyba wszyscy zdążyli się już przyzwyczaić.
Ale, kto nie chce czasami trochę ułatwić sobie życia?
No właśnie. A jako, że w szkole spędzamy ok. 10 miesięcy (to może 9 zliczając wszystkie wolne dni). Teraz więc opowiem Wam o kilku rzeczach, które sama stosuję i które mi pomagają.
P.S. Możliwe, że zobaczycie to zdjęcie w jeszcze innym poście, który mam nadzieję Wam się spodoba, ale na razie musicie jeszcze poczekać :)

1.Pakuj się wieczorem
Aby niczego nie zapomnieć pakuj się wieczorem. Wtedy masz więcej czasu, aby otworzyć każdy zeszyt, zobaczyć czy mamy wszystko odrobione i uzupełnione. Rano często nie ma czasu by dokładnie wszystko sprawdzić i często czegoś zapominamy. Oczywiście pakuj się z planem lekcji w ręce :)

2.Pisz wszystko obrazowo 
Jeżeli uczysz się na ważny sprawdzian pisz sobie notatki w formie tabel, rób obrazki itp. Ułatwi to zapamiętanie informacji. Jeżeli przepisujesz coś z podręcznika staraj się nie pisać jednego słowa i znów patrzeć w tekst by wiedzieć co pisać dalej, tylko przeczytaj sobie zdanie lub jego część, raz lub dwa razy, i staraj się napisać je z pamięci. Później oczywiście sprawdź czy je dobrze napisałeś, abyś nie miał notatek z błędami :)

3.Czytaj i chodź
Gdy zrobiłeś już notatki czytaj je i chodź (nawet w kółko po pokoju). Mi to pomaga. Staraj się nadać zdaniom rytm (albo ułóż z nich krótkie piosenki). Wtedy łatwiej je zapamiętasz.

4. Przeczytaj sobie wszystko jeszcze raz
Po jakimś czasie nauki gdy leżymy już w łóżku i mamy zamiar iść spać, przeczytajmy sobie cały tekst jeszcze raz i dopiero starajmy się zasnąć. W taki sposób jeszcze lepiej utrwalimy sobie przeczytane informacje.

5. Notuj na marginesach
Gdy nauczyciel zapowiada sprawdzian lub kartkówkę i mówi, że to i tamto będzie na 100% szybko weź ołówek i zanotuj sobie to wszystko na marginesie lub z tyłu zeszytu. Oczywiście później możesz wszystko zetrzeć :)

6. Miej przy sobie coś słodkiego
Gdy mamy sprawdzian lub podejrzewamy, że będzie kartkówka, spakujmy sobie coś słodkiego- cukierka, pasek czekolady lub ciasteczko- a przed pechową lekcją je zjedzmy. Pobudzi to masz mózg do pracy, a i samopoczucie nam się poprawi :)

I to tyle z moich (chyba) lifehacków. Mam nadzieję, że któryś z nich przypadnie wam do gustu i po jego spróbowaniu dostaniecie same 5 :)

I JESZCZE NA KONIEC WAŻNA INFORMACJA
Jak już może zauważyliście pojawiła się ankieta, w której pytam was jakiego typu posty chcecie czytać na blogu. Potrwa ona do końca października. Oczywiście jeżeli wygrają np. posty z lifehackami to nie oznacza to, że innego typu posty nie będą się pojawiać. 
Dlatego proszę was o głos :)




niedziela, 25 września 2016

Jesienna zamuła. Też tak masz?

Jesień rozpanoszyła się już chyba w Polsce na dobre.
Nie będzie już tych ciepłych dni, tylko szare ciemne niebo.
A co za tym idzie?
Jak zwykle- zamuła i lenistwo.

Mój piękny widok z okna. Jesień pełną gębą :P

Jeżeli wpiszemy w Google Grafika ,,jesień'' ukaże nam się masa zdjęć z pięknymi złotymi drzewami, dywanem liści na chodnikach, kasztanami i wiewiórkami skaczącymi z drzewa na drzewo. Jednak przeważnie gdy popatrzymy za okno widzimy deszcz, mgłę i ciemne chmury.

wtorek, 20 września 2016

Moje kilka rad na spędzenie miłego wieczoru

Nie było mnie dwa tygodnie 
ze względu na szkołę. Ale chyba o tym pisać
nie będę bo nie jest to zbyt interesujące.
Ale dzisiejszy post będzie o tym jak miło spędzić wieczór. Czasami jest to jedyna pora kiedy mamy trochę czasu dla siebie. A jakoś tak mi zimno więc pomyślałam, że będzie to idealny temat. Ja wieczory spędzam głównie w domu. Szczególnie jak jest zimno. W lecie zdarza mi się być na dworze. Ale koniec. Zaraz z tego posta zrobię tasiemca :P Zapraszam do czytania.

środa, 31 sierpnia 2016

Back to school

Nareszcie dotrwaliśmy do momentu
kiedy piszę mojego pierwszego posta z serii Back To School. Mimo iż mój blog działa od ponad roku to w 2015 nie pojawił się typowy post BTS czyli haul lub DIY.
Ale dzisiaj będę miała okazję zrobić taki post. 
Niestety wakacje się już skończyły więc warto zobaczyć co będzie nam towarzyszyć przez kolejne 10 miesięcy.
  

piątek, 26 sierpnia 2016

Co kryje się za nowym nagłówkiem?

Od jakiegoś czasu na moim blogu
widnieje nowy nagłówek.
Jednak za tą grafika kryje się coś więcej...
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do przeczytania posta.

wtorek, 23 sierpnia 2016

Moje wakacyjne zdjęcia

Dzisiaj trochę nietypowy
post na moim blogu.
Miałam już w planach zrobienie właśnie tego posta, ale trochę później. Niestety, wyjście ze znajomymi sprawiło, że nie miałam czasu zrobić dobrych zdjęć mi potrzebnych do jego wykonania. Więc dzisiaj, zobaczycie moją kolekcję wakacyjnych zdjęć. Może nie wszystkie były zrobione na wakacjach, bo pewnie trafi się kilka z czerwca, ale mimo to nadal utrzymują wakacyjny klimat. Koniecznie napiszcie, które Wam się najbardziej podoba a, ja się już z żegnam i zapraszam do oglądania.

czwartek, 18 sierpnia 2016

Mój pierwszy haul

Dzisiaj byłam z siostrą
na zakupach. W związku z tym, że kupiłyśmy sporo rzeczy
pomyślałam, że może warto zrobić swój pierwszy haul?


niedziela, 14 sierpnia 2016

Letnie (i nie tylko) problemy skóry wrażliwej

Jakiś czas na blogu nie pojawiały się posty.
Zrobiłam sobie taką małą przerwę związaną między innymi z wyjazdami
i przyjazdem rodziny.
A teraz wracamy do normalnego trybu funkcjonowania i lecimy z kolejnym postem.
A mianowicie o problemach skóry wrażliwej. Muszę przyznać, że jestem w gronie posiadaczy takiej skóry i niejednokrotnie przeszkadzało mi to w życiu.
Więc napiszę coś aby osoby z tym samym problemem mogły spojrzeć co ja robię w tym kierunku, a osoby, które na szczęście nie mają tego problemu dowiedziały się czegoś na ten temat.
 

czwartek, 7 lipca 2016

Letnie DIY+ kilka gadżetów

Przyszło lato i wakacje.
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo
lubię robić różne dekoracje oraz 
zbierać różne gadżety, które mogą mi się przydać na wakacjach.
Najpierw przejdźmy do DIY.
Sporo czasu potrzebowałam aby wymyślić tą dekorację, ponieważ chciałam zrobić coś co wymyśliłam sama. Prawdopodobnie gdzieś jeszcze w internetach jest podobna dekoracja, ale teraz zrobię ją ja i chętnie wam ją pokażę.

piątek, 1 lipca 2016

LBA

Na początku wakacji
nie było mnie na chwilę na blogu.
Jednak dzisiaj na niego zajrzałam i okazało
się, że zostałam nominowana do LBA.
Nominowała mnie Saphira z bloga Z kredkami przez świat
Więc czas odpowiedzieć na pytanka...

1. Dlaczego założyłeś/łaś blog?
Chciałam, żeby działo się u mnie w życiu coś ciekawego. Żebym miała jakieś swoje miejsce w internecie. Coś, gdzie mogłabym dzielić się sobą z innymi.
2. Co najbardziej lubisz jeść?

Pizze i kisielek. Wiadomo w lecie nie pogardzę też lodami :)
3. Kim jako dziecko chciałeś/łaś być w przyszłości?
Ojoj... duuużo tego było. Raz chciałam być dentystką, piosenkarką, aktorką, naukowcem. Ostatecznie teraz marzę o karierze w dziedzinie informatyki.4. Co najbardziej lubisz robić?
Przeglądać sklepy online lub oglądać youtube. W okresie wakacyjnym lubię też wypady ze znajomymi i pływanie np. nad zalewem.5. Co najmniej lubisz robić?
Wstawać rano kiedy jest rok szkolny :)6. Czy lubisz pomidory?
Nie jestem ich wielką fanką ale nic do nich nie mam. Najbardziej lubię je jeść w lecie kiedy są takie soczyste i z normalnej uprawy gruntowej a nie z marketu :)7. Zbierasz kapsle od Tymabarków?
Nie zbieram, chociaż zawsze gdy mam Tymbarka sprawdzam co jest napisane na nakrętce.8. W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Hmmm.... uwielbiam wyjazdy na wieś i spotkania z moją rodziną.
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Uwielbiam kolory pastelowe, a najbardziej lubię pastelowy niebieski i miętowy.10. Spodziewałeś/łaś się nominacji?
Totalnie się nie spodziewałam, ale muszę przyznać, że zrobiło mi się miło.11. Podobały Ci się pytania?
Baaaaardzo :)

Jeszcze raz dziękuje Shapirze z bloga Z kredkami przez świat za nominację i na razie nie nominuję innych blogów.

Jeszcze teraz trochę odnośnie postów: 
Od dłuższego czasu przygotowuję się do letniego DIY w połączeniu z małym haulem. Zajmuje mi to jednak sporo czasu gdyż wszystkie rzeczy chce wymyślić sama, co wiadomo nie jest aż takie łatwe. Ale spokojnie, została mi do zrobienia jedna rzecz (którą mam nadzieję wykonać jutro) i po jej ukończeniu i odebraniu jednej rzeczy do haula pojawi się post. Także cierpliwości. Jestem w trakcie pracy :)



piątek, 24 czerwca 2016

Wakacje

Już wakacje!
Jakoś nie może to do mnie jeszcze dotrzeć.
Wydaje mi się jakby był po prostu weekend.
A przecież przed nami jeszcze 2 miesiące wolnego.
Napiszę więc trochę o wakacjach i o tym co na pewno będzie mi towarzyszyć przez cały ten czas.


poniedziałek, 13 czerwca 2016

Najlepsze balsamy i pomadki regenerujące do ust

Dzisiaj post z trochę innej bańki.
A konkretnie opowiem trochę o balsamach do ust.
Pewnie nie tylko ja nie lubię gdy usta są popękane i suche.Wtedy uratować mogą nas pomadki regeneracyjne.Każdy pewnie ma tą najlepszą, lecz ja w tym poście chciałabym pokazać te których używam.
Będzie ich dokładnie cztery i o każdym postaram się napisać najlepiej jak potrafię. Oczywiście kolejność w jakiej się ukażą jest losowa :)

sobota, 11 czerwca 2016

Wystarczy krok

Każdy się zmienia.
Każdy się boi.
A gdyby tak, przestać się bać...

Aby coś rozpocząć lub zakończyć wystarczy tylko niewielki impuls. Jakaś mała rzecz która skłoni nas do myślenia i w konsekwencji do działania.
Może niektórzy już zgadli, że dzisiejszy post będzie o naszych lękach.
Każdy się czegoś boi. Jeżeli powie, że nie to pewnie nie tylko mi trudno jest w to uwierzyć.

sobota, 4 czerwca 2016

To już rok!

Minął już rok od kiedy 
na blogu pojawił się pierwszy post
A stało się to dokładnie 4 czerwca 2015 roku. 
Co od tego czasu się zmieniło?




środa, 1 czerwca 2016

Blog- radość, pasja i praca

Blog jest radością...
wspaniałą pasją...
ale wiąże się z nim też wiele godzin pracy.

Dzisiejszego posta chciałabym poświęcić prowadzeniu bloga, a w zasadzie temu co się z nim łączy.

niedziela, 29 maja 2016

To mnie wkurza...

Każdy z nas ma coś co go denerwuje...
Coś co na samą myśl nas rozprasza i wnerwia.
Co to jest?

W moim przypadku trochę tych rzeczy by się uzbierało ale przedstawię wam tylko kilka z nich... 

sobota, 28 maja 2016

Ale się nudzę...

Wczoraj miałam bardzo fajny dzień...
Wyjazd na wieś, grill, w domu byliśmy po jedenastej w nocy, a gdy wracaliśmy 
samochodem niebo było bezchmurne i widać było wszystkie gwiazdy...
To było wczoraj, a dzisiaj nudzę się jak mops. 
Nie mam co ze sobą zrobić. Chciałam dzisiaj opublikować post o fiszce, ale nie mogłam tego zrobić, ponieważ nie miałam jak porobić zdjęć gdyż wczoraj w południe padał deszcz, a moje buty... PRZEMOKŁY :P (jednak mimo wszystko posta o fiszce możecie się spodziewać w dość krótkim czasie).

Ale teraz tak się nudzę...
Ja siedzę w domu, oglądam YouTube. Na dworze taka ładna pogoda, a moje koleżanki na zawodach (trzymam kciuki).
Jestem osobą która ma słomiany zapał, szybko się nudzi i nie lubi monotonnej roboty więc siedzenie w domu jest dla mnie męczarnią :P
Może porobię jakieś zdjęcia..?
Pójdę ,,na sklepy''..?
Albo na rower..?
Już sama nie wiem :(


Co lubicie robić gdy wam się baaardzo nudzi?
Jakieś ciekawe pomysły?

Pati

poniedziałek, 23 maja 2016

Może lato mnie zainspiruje...

Jak dawno mnie tu nie było...
Minęło kilka miesięcy...
Kilkadziesiąt dni... 
Kilkaset godzin...

 Myślałam, że będzie to już koniec bloga. Przestanę dodawać posty, nikt nie będzie tu zaglądał. Nikt nie będzie wchodził. Naprawdę myślałam, że nie mam już pomysłów, weny i chęci...
 Ale mimo to wróciłam...
Dlaczego..?

czwartek, 18 lutego 2016

Trochę na temat Tangle Teezera

Myślę, że wiele z Was słyszało już trochę na
temat niezwykłej, rewolucyjnej szczotki. Oczywiście mówię tu 
o szczotce Tangle Teezer. 
Ja swojego Teezera dostałam na mikołajki od rodziców. Używam go więc już od dosyć długiego czasu. Teraz poznacie moją opinię jego temat.

Teraz dowiedzmy się o Tangle Teererze troszeczkę więcej...

środa, 6 stycznia 2016

A mnie nie ma i nie ma...

Przez jakiś czas mnie nie było. W adwent starałam się jak najmniej 
korzystać i komputera, może też nie miałam jakoś motywacji, nie chciało mi się...
Teraz zmiana...
Zmieniłam wygląd bloga i mam nadzieję, że zmieni się też systematyczność pisania postów. Chciałabym żeby blog nabrał rozpędu...
Przepraszam, że zaniedbałam bloga (znowu :P ). A teraz po ok. 2 miesiącach piszę znów o mam nadzieję, że kolejny post pojawi się prędzej :)
Więc, dzisiejszy post krótki. Bardziej informacyjny niż tematyczny.
A teraz znów nabieramy rozpędu i zabieramy się do roboty ;D 
Dlatego szybko kończąc jeszcze raz przepraszam za zaniedbanie bloga jak również dziękuje tym którzy mimo to zostali.

Elementy które zostały użyte do zmienienia wyglądu bloga pochodzą z bloga My Pink Plum!
Zostały one zrobione przez jego autorkę i udostępnione za darmo.
Więc dam wam linki:
Nagłówek:http://www.mypinkplum.pl/2014/02/dodatki-na-bloga-wiosenne-nagowki.html
Tło:http://www.mypinkplum.pl/2014/01/darmowe-ta-na-bloga-pastelove-ta-na.html

Pati :3