czwartek, 18 lutego 2016

Trochę na temat Tangle Teezera

Myślę, że wiele z Was słyszało już trochę na
temat niezwykłej, rewolucyjnej szczotki. Oczywiście mówię tu 
o szczotce Tangle Teezer. 
Ja swojego Teezera dostałam na mikołajki od rodziców. Używam go więc już od dosyć długiego czasu. Teraz poznacie moją opinię jego temat.

Teraz dowiedzmy się o Tangle Teererze troszeczkę więcej...



Wygląd
Tangle Teezer dostępny jest w wielu wariantach kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Wydaje mi się że najbardziej popularnymi kolorami są: różowy, różowo- niebieski, czarny i różowo- fioletowy. Mój Teezer jest różowo- perłowy

Przypatrzcie się również brzegom Teezera. Zobaczyć na nich można geometryczny wzorek w trójkąty.

Na wierzchu szczotki widnieje napis TANGLE TEEZER.

Ząbki
Ząbki Tangle Teezera wykonane są ze specjalnego rodzaju plastiku, dzięki czemu są dosyć miękkie. Jedne z nich są krótsze, a inne dłuższe. Wszystko to składa się na sposób w jaki szczotka czesze włosy. Aby ząbki się nie niszczyły pani w sklepie, w którym moi rodzice kupili szczotkę, radziła żeby kłaść ją ząbkami do góry.
 
Noszenie jej np. w plecaku lub torebce gdzie narażona jest na przygniecenie, albo gdzie może być ściśnięta między różnymi rzeczami również może zdeformować kształt ząbków.

Kształt
Kształt Tangle Teezera jest dosyć nietypowy jak na szczotkę. Jest on specjalnie dostosowany do sposobu w jaki go trzymamy. Dzięki temu idealnie układa się w dłoni. Jest też bardzo lekka.

Moja opinia
Według mnie Tangle Teezer to nie jest gadżet, który wszyscy kupują lecz on nie działa. Jest to szczotka, która naprawdę skutecznie rozczesuje włosy, przy czym jest to o wieeeele mniej bolesne niż czesanie zwykłą szczotką. Ja jestem bardzo zadowolona ze swojej szczotki i serdecznie polecam ją wszystkim, którzy tak jak ja niegdyś męczyli się z kudłami na włosach.

Co sądzicie na temat Tangle Teezera?
Czy ten post Was zaciekawił? 
Czy chcecie aby było więcej takich postów?
Jakie są kolory waszych Teezerów i czy jesteście z nich zadowoleni?

Piszczie w komentarzach :)

Pozdrawiam
Pati :)

7 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałam sobie ją kupić, ale zrezygnowałam :) Ciekawa recenzja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, jeżeli masz problem z rozczesywaniem włosów (na mokro lub na sucho, bo do obydwu sprawdza się idealnie) to myślę, że nie będziesz żałować tego zakupu. Ja miałam czasami istną masakrę na głowie, a podczas czesania szczotka wyrywała mi masę włosów. Oczywiście nie mogło się też obyć bez elektryzowania. Dzięki Tangle Teezerowi teraz jest mi o wiele łatwiej czesać włosy. Wiadomo, nadal trochę się elektryzują, ale cóż. Zrób więc jak uważasz, ale myślę, że jeśli też masz problem z czesaniem włosów to Teezer przypadnie Ci do gustu.
      Przy okazji dziękuję za wejście na bloga :)
      Pozdrawiam, Pati :)

      Usuń
  2. Też mam Tangle Teezera i teraz nie wyobrażam sobie czesania włosów zwykłą szczotką. :) Więcej takich postów, niezła recenzja. :)

    Nika

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam tą szczotkę . Fajna recenzja :) .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super recenzja, posiadam ta szczotke i jestem z niej mega zadowolona ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka jest bardzo pomocna przy rozczesywaniu moich długich włosów, ja ją polecam :) świetny post!
    zapraszam częściej so mnie ;))
    alexis-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)