sobota, 28 maja 2016

Ale się nudzę...

Wczoraj miałam bardzo fajny dzień...
Wyjazd na wieś, grill, w domu byliśmy po jedenastej w nocy, a gdy wracaliśmy 
samochodem niebo było bezchmurne i widać było wszystkie gwiazdy...
To było wczoraj, a dzisiaj nudzę się jak mops. 
Nie mam co ze sobą zrobić. Chciałam dzisiaj opublikować post o fiszce, ale nie mogłam tego zrobić, ponieważ nie miałam jak porobić zdjęć gdyż wczoraj w południe padał deszcz, a moje buty... PRZEMOKŁY :P (jednak mimo wszystko posta o fiszce możecie się spodziewać w dość krótkim czasie).

Ale teraz tak się nudzę...
Ja siedzę w domu, oglądam YouTube. Na dworze taka ładna pogoda, a moje koleżanki na zawodach (trzymam kciuki).
Jestem osobą która ma słomiany zapał, szybko się nudzi i nie lubi monotonnej roboty więc siedzenie w domu jest dla mnie męczarnią :P
Może porobię jakieś zdjęcia..?
Pójdę ,,na sklepy''..?
Albo na rower..?
Już sama nie wiem :(


Co lubicie robić gdy wam się baaardzo nudzi?
Jakieś ciekawe pomysły?

Pati

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam chodzić na spacery!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wczoraj bardzo nudziło i wybrałam się na zakupy. Zaskoczyło mnie to, że ubrania, które przeglądałam dzień wcześniej w internecie były przecenione -30% :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)