piątek, 24 czerwca 2016

Wakacje

Już wakacje!
Jakoś nie może to do mnie jeszcze dotrzeć.
Wydaje mi się jakby był po prostu weekend.
A przecież przed nami jeszcze 2 miesiące wolnego.
Napiszę więc trochę o wakacjach i o tym co na pewno będzie mi towarzyszyć przez cały ten czas.




Co do planów na wakacje nie mam jeszcze jakiegoś konkretnego miejsca gdzie pojadę. Wszystko pewnie okaże się w trakcie. Jedyną rzeczą, którą jak na razie realizuję, a w zasadzie realizujemy, są wspólne wyjścia z osobami z klasy. Idziemy do gimnazjum więc klasa się trochę zmieni, dlatego chcemy spędzić jeszcze trochę czasu razem. Wczoraj zebraliśmy się w grupie, która liczyła ok. 15 osób i wspólnie chodziliśmy po Starym Mieście w Zamościu. Dzisiaj też się spotkamy ale jeszcze nie wiemy co będziemy robić, dlatego wszystko okaże się w trakcie.

Podczas gdy będę spędzała wakacje na pewno nie zabraknie przy mnie mojej fishki. Mam w planach napisać posta o tej właśnie desce ale pewnie zrobię to później.

Jakie macie plany na wakacje?
Czy chcecie post o fishce?


7 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcie maków! Życzę Ci udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Co do planów na wakacje to mam zamiar wybrać się na jakiś obóz i spędzić te 2 miesiące aktywnie :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kilka planów ze znajomymi, życzę udanych wakacji :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji wszystkim!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://zkredkami.blogspot.com/2016/06/libster-blog-award.html

    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Ja o swoich planach pisałam już na blogu, ale głównie wybieram się na obóz i chcę spędzić czas z bliskimi :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)