wtorek, 23 sierpnia 2016

Moje wakacyjne zdjęcia

Dzisiaj trochę nietypowy
post na moim blogu.
Miałam już w planach zrobienie właśnie tego posta, ale trochę później. Niestety, wyjście ze znajomymi sprawiło, że nie miałam czasu zrobić dobrych zdjęć mi potrzebnych do jego wykonania. Więc dzisiaj, zobaczycie moją kolekcję wakacyjnych zdjęć. Może nie wszystkie były zrobione na wakacjach, bo pewnie trafi się kilka z czerwca, ale mimo to nadal utrzymują wakacyjny klimat. Koniecznie napiszcie, które Wam się najbardziej podoba a, ja się już z żegnam i zapraszam do oglądania.














15 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia *_*

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:) to z kotkiem takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne te zdjęcia! uroczy ten kociak <3

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, słodki kotek ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kociak:* piękne ujęcia chwil
    może wzajemna obs?
    Daj znać w komentarzu:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie było robione pierwsze zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, cudowne ujęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia!
    Świetnie ujęłaś tego motyla :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonane zdjęcia :) Słodki kotek *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)