wtorek, 20 września 2016

Moje kilka rad na spędzenie miłego wieczoru

Nie było mnie dwa tygodnie 
ze względu na szkołę. Ale chyba o tym pisać
nie będę bo nie jest to zbyt interesujące.
Ale dzisiejszy post będzie o tym jak miło spędzić wieczór. Czasami jest to jedyna pora kiedy mamy trochę czasu dla siebie. A jakoś tak mi zimno więc pomyślałam, że będzie to idealny temat. Ja wieczory spędzam głównie w domu. Szczególnie jak jest zimno. W lecie zdarza mi się być na dworze. Ale koniec. Zaraz z tego posta zrobię tasiemca :P Zapraszam do czytania.


1. Odrób lekcje/ wypełnij obowiązki
Wiem, że czasami jest trudno i myśli się ,,przecież mam jeszcze czas'', ale warto wziąć się do roboty zrobić wszystko, co się ma do zrobienia i mieć caaaały wieczór dla siebie.

2. Weź kąpiel 
Przed rozpoczęciem swojego wieczoru weż kapiel. Będziesz mieć czas może nie tylko na szybki przysznic, ale na ciepłą relaksujacą kąpiel. Plusem jest też to, że gdy oczy będą Ci się kleiły, nie będzie już tego problemu ,,kurcze, jeszcze się muszę umyć'' tylko po prostu pod kołderkę i śpimy :)

3. Skup się na swoim hobby
Kiedy masz już te kilka wieczorowych godzin dla siebie zajmij się czymś co lubić robić (kurczeee ale rada :P ). Może obejrzyj swój ulubiony film, kilka odcinków serialu lub jakieś filmiki na you tube (aczkolwiek z tym jest mały problem, bo często jest tak, że mówimy sobie ,,jeszcze tylko jeden odcinek''. Odcinek się kończy i wtedy myślimy ,,aaaa to jeszcze tylko jeden''. Koniec końców zasypiamy o północy :) Możesz też poczytać książkę, narysować coś, zrobić komiks lub np. zaprojektować jakąś grafikę (co uwielbiam ).  A może wolisz poczytać o kosmetykach lub wymyślać i robić różne fryzury.

4. Kisiel, budyń lub herbata
Zrób sobie coś ciepłego do picia lub małą przekąskę (typu budyń). O wiele lepiej czyta się, lub projektuje co jakiś czas podjadając trochę kisielku z kubka albo popijając herbatę. Rozgrzeje to nas, a przy okazji poprawi humor.

5. Zaplanuj czas tak aby nie pójść spać o północy
Kiedy mamy wszystko zrobione i rozpoczynamy np.rysowanie zaplanujmy sobie do której godziny będziemy to robić. Minimalna ilość snu dla człowieka to jest 8 godzin dziennie. Wiadomo, że czasami zdarzy nam się spać mniej, ale jeżeli już planujemy wieczór to postarajmy się ułożyć wszystko tak aby mieć chociaż te 8 godzin.

I to chyba tyle jeśli chodzi o miłe spędzenie wieczoru. Życzę wszystkim, aby udawało wam się chociaż od czasu do czasu mieć taki czas dla siebie.





8 komentarzy:

  1. Świetne rady ja zawsze wolę odrobić wcześnie lekcje, a potem zająć się czymś co lubię :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gorąca kąpiel ^^ sama przyjemność:D przydatne rady :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj nie zawsze mi sie udaje miec wieczor tylko dla siebie, bez nauki i innych obowiazkow, jednakze pracuje nad tym, aby umieco organizowac sobie czas ;3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia ;3

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kąpiel zawsze relaksuje. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod tymi radami obiema rękami! Zapraszam do mnie, może wzajemna obserwacja? slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Patiś! Jedna sugestia..... Zdrowy człowiek powinien spać max 8-9 h dziennie min. 6. Ja śpię ok 6:30 h i jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome post!
    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)