poniedziałek, 24 października 2016

Pięć książek, filmów i piosenek na jesień

Hej,
Nazywam się Ola i prowadzę bloga Pineapple girl. Razem z Patrycją postanowiłyśmy stworzyć listę polacanych przez nas książek, filmów i piosenek, z którymi warto się zapoznać tej jesieni.
Książki
1.       Poradnik
Ostatnio bardzo spodobało mi się czytanie poradników i Wam również gorąco je polecam. Można się z nich sporo dowiedzieć i szybko się je czyta. Wybierzcie dowolny temat, który Was interesuje: moda, zdrowie, kreatywność… naprawdę macie z czego wybierać ;)
2.       Zwiadowcy (John Flanagan)


Jest to seria fantasy opisująca przygody Willa, który jako sierota próbuje odnaleźć się w otaczającym go świecie (stylizowanym na średniowieczny) i wybrać odpowiednią dla siebie drogę. Razem z opiekunem i grupą przyjaciół stara się zapobiec wojnie w królestwie
3.       19 razy Katherine (John Green)

Jedna z moich ulubionych książek tego autora, opowiada o niezwykle inteligentnym chłopcu Colinie, który gustuje wyłącznie w dziewczynach o imieniu Katherine. Z tego powodu spotyka go wiele zawodów i postanawia wyruszyć w podróż po Ameryce, aby odnaleźć samego siebie (czy Wy też zauważyliście, że w większości powieści Johna Greena pojawia się motyw podróży?).
4.       Papierowe samoloty

Książka o niezapomnianym klimacie opowiadająca o przyjaźni dwóch dziewczyn z różnych domów. Szukają w sobie wsparcia i usiłują samodzielnie przewartościować swoje życie.
5.       Książka Alfreda Hitchocka
Były poradniki, były książki przygodowe, czas na powieść detektywistyczną! Książki Hitchocka są bardzo interesujące, wymagają od czytelnika myślenia, a przy tym nie są zbyt długie, dzięki czemu w połowie lektury nie zapominamy większości informacji (co mi się zdarza bardzo często xD).

Filmy
1.       Lucy

Film science-fiction i akcji, opowiada o kobiecie, która dziwnym zbiegiem okoliczności stała się najniebezpieczniejszą osobą na Ziemi i stoi przed wyborem: chronić siebie czy ludzkość. Zdecydowanie polecam – jest to jeden z moich ulubionych filmów: zostaje na długo w pamięci i pozostanawia z wieloma przemyśleniami
2.       Belfer

Polski serial kryminalny przedstawiający historię morderstwa w niewielkim miasteczku. Gorąco zapraszam do obejrzenia, gdyż niewiele polskich produkcji nadaje się do wyjścia na światło dzienne, a ta zapowiada się całkiem ciekawie.
3.       Dirty dancing

Chyba nie muszę nikomu przybliżać fabuły tego kultowego musicalu. Po prostu fajnie jest  czasem wrócić do starych ulubieńców, zwłaszcza z przystojnymi aktorami w rolach głównych ;)
4.       To nie tak jak myślisz kotku

Kolejny polski film, tym razem komedia. Co tu dużo mówić: są świetni aktorzy, jest prześmiesznie, mięśnie brzucha pracują, nic tylko siadać przed telewizor.
5.       Misiek w Nowym Jorku

Przyznam się, że lubię od czasu do czasu obejrzeć sobie bajkę (Wy też tak robicie?)Szczerze mówiąc tej jeszcze nie oglądałam, ale zamierzam to zmienić, bo jestem bardzo ciekawa przygód uroczego misia podróżującego do wielkiego miasta.
Piosenki
Po prostu posłuchajcie 
1.       Treat you better – Shawn Mendes
2.       Mr Watson – Cruel Youth
3.       Heathens – Twenty One Pilots
4.       Faufile – Charlotte Cardin
5.       Afterglow - Wilkinson

7 komentarzy:

  1. Film ,,Lycy'' oglądałam i bardzo mi się spodobał tak samo jak ,,Dirty Dancing'' :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty! :)
    Żadnej z książek nie czytałam, ale z chęcią sięgnęłabym po "19 razy Katherine" :) Jeżeli chodzi o filmy, to oglądałam dwa - Lucy i Dirty Dancing, reszta jest mi nieznana ;)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie powiem, że filmy za równo jak i książki mają ciekawe tytuły!

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham książki Johna Greena! Muszę kiedyś przeczytać 19 razy Katherine, wydaję się być świetna ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Dirty Dancing <3 Mój ukochany film. Mogę go oglądać w nieskończoność! I nigdy się nie nudzi.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam "Zwierzyniec" bardzo fajna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta książka "19 razy Katherine" muszę ją przeczytać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)