wtorek, 1 listopada 2016

Jesień w parku+ jesienny outfit

Jesień już na dobre się u nas zadomowiła.
Postanowiłam więc (jakieś dwa tygodnie temu) wybrać
się wraz z moją przyjaciółką do parku
i zobaczyć co się zmieniło.
Jak pisałam w poście o jesiennej zamule czasami brakuje mi typowo jesiennych widoków. Często są to zeschnięte brązowo-szare liście i deszcz. Pomyślałam, że warto ich specjalnie poszukać więc udałam się do zamojskiego parku. 

Pierwsze co zauważyłam to... zieleń. Liczyłam na więcej pomarańczu, złota i brązu, a tu kicha :P Zielono jak w wiosnę. No, niektóre drzewa rzeczywiście przybrały już jesienne barwy, ale na zdjęciach nie jest to już tak widoczne :(
Zapraszam więc do oglądania moich wiosenno-jesiennych zdjęć.













Tu na koniec takie moje zdjęcie typowego jesiennego outfitu (przy okazji dziękuję mojej przyjaciółce za pomoc w zdjęciach :) Gdy na dworze już jest zimno nie mogę wyjść bez kurtki i czegoś pod szyją. A oto lista rzeczy widocznych na tym zdjęciu:
-czapka (Reserved)
-komin (Pepco)
-kurtka (Reserved)
-spodnie (dobre pytanie, nie wiem skąd :D ), są w drobną czarno-białą pepitkę, która jest tak drobna, że na zdjęciu wygląda jakby były szare 
-buty Adidas Neo (Martes Sport- chyba tak to się pisze :)
-torba (Empik)

Teraz oczywiście wszystko wygląda inaczej bo w końcu już listopad :P Ale mimo to nie jest tak tragicznie. Nawet dzisiaj jak jechałam do rodziny za szybą samochodu widziałam takie śliczne lasy (jednak udało mi się znaleźć cuś ładnego :). Jednak wiadomo nie da razy się zatrzymać tylko po to żeby zrobić zdjęcie tym bardziej, że nie miałam ze sobą aparatu.
Jednak wam życzę super zdjęć :D





19 komentarzy:

  1. Hahah :D zdjęcie trzecie od dołu :D haha:D dobree ;D mistrz drugiego planu xD

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że nawet nie zauważyłam xDDD

      Usuń
    2. Wiesz że nawet nie zauważyłam xDDD

      Usuń
    3. Wiesz dałam nie to zdjęcie xD Jak będę na swoim laptopie to zmienię :)

      Usuń
    4. Już zmienione :) Tym razem bez miszcza xD

      Usuń
  2. Ale masz przyjemne widoki! Uwielbiam jesień!!

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Mi też brakuje tego typowego klimatu jesieni :/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie miałam pisać, ze od tych zdjęć pogoda i widoki się już troche pozmieniały
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) U mnie przydałaby się taka piękna pogoda :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :D pożycz troszkę słoneczka xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne jesienne zdjęcia!
    P.S Lepiej by wyglądały większe polecam opcję w poście "bardzo duże" :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia ! Może wspólna obserwacja? Zapraszam na bloga : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jesienny wpis :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/ <-odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. but also accelerate your metabolism frame turning it into a 24 hour fat burning machine. that is how Phen375 certainly work.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu takie malutkie zdjęcia? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. you look lovely as well as the spot. I wish I had such lovely weather!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)