piątek, 12 czerwca 2015

2 dni bez szkoły + klasa = WYCIECZKA !!!

Nareszcie wycieczka !!!
10 i 11 czerwca byliśmy na wycieczce w Ojcowie, Bochni i Krakowie.
Oczywiście robiłam zdjęcia, lecz w kilku miejscach nie można było ich robić :(
Jednak nie martwcie się, ponieważ miejsca których zdjęć nie mam dokładnie Wam opiszę.
Dzień 1
O godzinie 5.00 mieliśmy wyjazd, jednak musieliśmy być pod szkołą 4.45. Ja wstałam o 3.00 lecz wcale nie byłam śpiąca. O 5.00 wyjechaliśmy i wtedy zaczęła się zabawa :D

O godzinie 11 byliśmy już w Ojcowie. Poszliśmy do Ojcowskiego PN. Później poszliśmy do jaskini Łokietka w, której niestety nie można było robić zdjęć.
 


Zdjęcia parku narodowego i wejście do jaskini
Pamiątka z Ojcowa- bransoletka z sówką

Około 16.00 pojechaliśmy do kopalni soli w Bochni. Zjeżdżaliśmy do komory Ważyn 212 metrów pod ziemią. Po obiado- kolacji pojechaliśmy zwiedzać kopalnie i jechaliśmy kolejką. Do 24.00 była impreza (na której nikt się nie bawił :). Mogliśmy korzystać z boiska, i placu zabaw. Po 24.00 zgasło światło i musieliśmy iść spać. Spaliśmy w śpiworach na łóżkach piętrowych. Ja spałam na górze ;)
(Ne mam zdjęć ponieważ nie można było ich tam robić, więc wstawiam zdjęcie soli którą znalazłam. Bryłka ma ok. 3 cm. Górnik powiedział, że jest dobra na ,,lizawkę'' dla zwierząt, więc zaczęliśmy szukać soli)


Dzień 2
Wstaliśmy o 6.00 i mieliśmy czas, żeby się spakować i pójść na śniadanie. Około 8.00 pojechaliśmy do Krakowa. Byliśmy w Krakowie o 11.00. Najpierw poszliśmy na Wawel.


Później poszliśmy do kościoła Mariackiego i widzieliśmy dzwon Zygmunta.

Następnie mieliśmy czas wolny na rynku i w Sukiennicach




Moja pamiątka- smoczek- breloczek z napisem ,,Kraków''


O 15.00 poszliśmy do restauracji na obiad. Około 3 osoby znalazły włosy w jedzeniu O_o

Do Zamościa wróciliśmy około 21.30. Mimo włosów w jedzeniu to była super wycieczka :)
A gdzie wy pojechaliście na wycieczkę szkolną???
♥ Pati 




3 komentarze:

  1. Ja w tym roku byłam dwa dni w górach ale było jeszczę sporo wycieczek jedno dniowych
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez byłam w tych miejscach. Chciałabym wrócić :)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam :/ Szczerze mówiąc to jedzenie nawet nie było dobre :/ A wycieczka SUPER :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)