poniedziałek, 15 czerwca 2015

Czas puścić wodze kreatywności. Nie siedź tak i zacznij już TERAZ



Jeśli masz ciekawe pomysły nie czekaj na ich realizację!
Spełnij je od razu, ponieważ mogą ,,ulecieć'' z głowy i już nie wrócić.

Dziś gdy robiłam zdjęcie napisu ,,BEST FRIENDS'' na mojej szafce usiadłam na niskiej półeczce, na której stały  moje pluszaki. Pomyślałam, że to fajne miejsce by zrobić sobie kącik, w którym będę mogła wieczorem poczytać gazetki lub wpisywać posty.



Przerobiłam więc ją trochę :) 
Najpierw przełożyłam pluszaki i pudełko na inne półki. Następnie położyłam kocyk z kotem (którego niestety nie widać) i poduszki. Na szafce nakleiłam własnoręcznie zrobione ptaki na gałęzi. ,,Półko- kanapa'' jest gotowa (i mam zamiar czytając gazety i grając w gry na komórce spędzić na niej wieczór).

Moja półka przed



I półko- kanapa po :)

Jeszcze wspomnę o napisie ,,BEST FRIENDS'' Zrobiłam z papieru literki o tej samej wysokości. Później zaniosłam je do szkoły i poprosiłam dziewczyny z mojej klasy, aby się ]podpisały. Wybrałam cienkopisy by ,,przechodziły kolorami'' (tak jak w tęczy)
Nakleiłam napis na szafkę i mam piękną ozdobę, która przypomina mi o moich przyjaciółkach :)
Napis w całości
Zbliżenie podpisów moich koleżanek



♥♥Pati ♥♥♥



6 komentarzy:

  1. Fajnie przerobione miejsce
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej literki nie widać :/ Fajny pomysł, zgapię i też tak zrobię xd

    OdpowiedzUsuń
  4. noooo, ty byłaś na R więc się nie załapałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)