sobota, 13 czerwca 2015

Moje sposoby na upały

Gdy na dworze robi się gorąco,
każdy szuka sposobu, żeby się ochłodzić.
W tym poście dowiecie się jakie ja mam sposoby na upał. Dziś jak wysiadałam z samochodu termometr w samochodzie pokazywał 32˚C.

Moje sposoby na upały
-Oczywiście lody. Moje ulubione to miętowe z kawałkami czekolady, truskawkowe i straciatella.

-Woda z cytryną, którą ja nazywam lemoniadą.

Lemoniada

Składniki:
-Cytryna
-Mięta (ja używam mięty cytrynowej)
-Woda mineralna (najlepiej schłodzona)
-Lód

Przygotowanie:
Do wody wycisnąć sok z cytryny (ilość soku według upodobań :). Urwać kilka listków mięty i lekko je naciąć. Dodać do wody. Wrzucić lód. Jeżeli ktoś lubi słodsze napoje może dodać miód lub cukier. Ja najczęściej dodaję seledynowo- przezroczystą słomkę. Napój idealnie orzeźwia i ochładza :)

-Woda. Po prostu woda. Można się jej napić, popływać lub wziąć zimny prysznic. Woda oczywiście podczas upałów jest potrzebna zwierzętom i roślinom. Teraz czas na motyw o kotach :) 
Jeśli macie w domu kota pozwalajcie mu pić z kranu. Koty wolą pić bieżącą wodę!!!
(moja kotka też tak robiła :)


-Na ten sposób trzeba jednak poczekać do wieczora. Gdy wieczorem słońce już zachodzi i robi się chłodniej wziąć na balkon parasolkę, leżak, lemoniadę i coś do poczytania. Ja uwielbiam tak spędzać letnie wieczory. Są ,,odpoczynkiem'' po całodniowych upałach.

A jakie wy macie sposoby na upały ???

Miłego weekendu
♥Pati♥



6 komentarzy:

  1. Ja staram się pić dużo wody
    +Masz maila ode mnie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ciepło i nie walczę z nim :) Cieszę się póki mogę.

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam wieczorne siedzenie na balkonie z dobrą książką i muzyką w słuchawkach :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne sposoby

    http://kicajkaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja włączam wentylatorek. :D
    I nie wychodzę z domu (chyba, że do szkoły).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)