piątek, 26 czerwca 2015

Nareszcie WAKACJE !!!

Jej! Nareszcie upragnione wakacje!
Świadectwa już rozdane, książki schowane,
a my nareszcie mamy spokój i wypoczynek 
na pełne 2 miesiące.


Oczywiście po rozdaniu świadectw odwieczna gonitwa za nauczycielami, którym musimy dać czekoladki i kwiaty, a oni nie wiedzą, że my ich gonimy i ŻE MAJĄ NA NAS POCZEKAĆ !!! Oczywiście jak co roku po wyjściu z terenu szkoły zaczęliśmy krzyczeć: ,,WOLNOŚĆ!!!''. Jednak jakoś później straciłam zapał, bo pomyślałam sobie co będę mogła robić przez te wakacje. Chciałabym je spędzić jakoś wystrzałowo i... tak jakoś wariacko :)
Ale pewnie jak zwykle 1/3 spędzę w domciu przed komputerkiem :P










(kilka zdjęć Zamojskiego parku by wejść w nastrój wakacyjny)

Moje plany na wakacje, które chciałabym spełnić:
-Oczywiście wyjazdy nad zalew.
-Wyjazd do babci (najlepiej jednej i drugiej :)
-Chciałabym też, aby przyjechała moja siostra cioteczna Madda i żebyśmy (tak jak w tamtym roku) pojechały gdzieś na kajaki, nad zalew i tak dalej... :)
-Wyjazd do Bałtowa  





Kilka zdjęć które zrobiłam pod domem gdy wracałam z rozdania świadectw.
A tu tak trochę nie tematycznie zdjęcie zrobione przez moją siostrę cioteczną. Jest to jej kotek Pulpecik.


P.S.
Madda jeśli przeczytałaś posta w komentarzu odpowiedz czy mogłabyś przyjechać O_o

Pati :)




7 komentarzy:

  1. Przeczytałam post i od razu mówię, ze nie wiem. Fajne zdjecia wyszły Ci w parku :)
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Byłam wtedy na wycieczce rowerowej z tatą. A co do wakacji w Zamościu to jak będziesz coś wiedziała to napisz w komentarzu że mi napisałaś maila i odpowiedź napisz w tym mailu. Ewentualnie zadzwoń. Jeszcze się zgadamy :)
      +masz maila ode mnie

      Usuń
  2. Ja już jutro wyjeżdżam :/ Będę tęsknić za ponad połową klasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych WAKACJI ;) !

    http://yukilora.blogspot.com/2015/06/ostatni-dzwonek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są ładne, życzę spełnienia planów na wakacje. Ja zapewne więcej niż połowę spędzę przed kompem xd
    Pozdrawiam,
    Lis
    http://ameno-dore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uważam by czas spędzony przed komputerem był
    zmarnowany :) ale mam nadzieje że udadzą ci się wszystkie
    twoje wakacyjne plany :) i moje także ^^ świetny blog <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)