czwartek, 23 lipca 2015

Już jakiś czas mnie nie ma...

Wiem, że od jakiegoś czasu nie piszę (   bardzo was za to przepraszam ;-;  ),
ale dzieje się tak z powodu mojego wyjazdu. Nie zdążyłam napisać posta w którym informuję was o tym, ale sami wiecie, że czasami na wakacjach wyjeżdża się dość ,,nieoczekiwanie''.
Więc, w sobotę (18.07) wyjechałam do babci (tak jakby co dzisiaj jest 23.07 (czwartek).
Jestem tu już prawie tydzień i myślę, że jeszcze przez tydzień tu zostanę, ponieważ (najprawdopodobniej w sobotę) przyjedzie moja siostra cioteczna Magda (nie Madda taka druga- Magda :). Gdy włącza się komputer to dość długo się uruchamia (później już da się przeżyć) więc myślę, że w najbliższym czasie nie pojawi się dużo postów, być może nawet żaden (no chyba, że będzie mi się chciało odbyć ,,wojnę'' z kompkiem :)
Więc nie jest to post tematyczny, tylko taka dłuższa informacja.
Myślę, że następny pościk będzie już o tym co u mnie podczas nieobecności się działo.

Na razie trzymajcie się ciepło
Pati :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)