niedziela, 2 sierpnia 2015

Czy naprawdę to już jest... 1000!

Wiem, że 1000 dla innych blogerów to przeżytek. Oni mają po
100.000, 200.000 ..., ale dla mnie (osoby, która często traci zapał :) to już jest wielki sukces.
Teraz kiedy piszę tego posta na liczniku odwiedzin jest liczba 999, więc jeszcze 1!!!
Bloga mam w sumie od niedawna więc 1000 wejść to sukces! Włączyłam ,,nie uwzględniaj moich wejść'' więc wiem, że to Wy wchodziliście, noo może tam kilka razy ja np. jak miałam jeszcze nie włączoną tą opcję :) Wróciłam od babci. W czasie mojego pobytu miałam pisać jeszcze jednego posta, ale komp się zaciął, nie wiedziałam czy post się zapisał czy nie, a już nie chciałam go męczyć :P 
Więc dziękuje Wam za to, że czytaliście mojego bloga i obserwowaliście go.
Pozdrawiam
Pati♥♥♥

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)