środa, 6 stycznia 2016

A mnie nie ma i nie ma...

Przez jakiś czas mnie nie było. W adwent starałam się jak najmniej 
korzystać i komputera, może też nie miałam jakoś motywacji, nie chciało mi się...
Teraz zmiana...
Zmieniłam wygląd bloga i mam nadzieję, że zmieni się też systematyczność pisania postów. Chciałabym żeby blog nabrał rozpędu...
Przepraszam, że zaniedbałam bloga (znowu :P ). A teraz po ok. 2 miesiącach piszę znów o mam nadzieję, że kolejny post pojawi się prędzej :)
Więc, dzisiejszy post krótki. Bardziej informacyjny niż tematyczny.
A teraz znów nabieramy rozpędu i zabieramy się do roboty ;D 
Dlatego szybko kończąc jeszcze raz przepraszam za zaniedbanie bloga jak również dziękuje tym którzy mimo to zostali.

Elementy które zostały użyte do zmienienia wyglądu bloga pochodzą z bloga My Pink Plum!
Zostały one zrobione przez jego autorkę i udostępnione za darmo.
Więc dam wam linki:
Nagłówek:http://www.mypinkplum.pl/2014/02/dodatki-na-bloga-wiosenne-nagowki.html
Tło:http://www.mypinkplum.pl/2014/01/darmowe-ta-na-bloga-pastelove-ta-na.html

Pati :3

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)