poniedziałek, 13 czerwca 2016

Najlepsze balsamy i pomadki regenerujące do ust

Dzisiaj post z trochę innej bańki.
A konkretnie opowiem trochę o balsamach do ust.
Pewnie nie tylko ja nie lubię gdy usta są popękane i suche.Wtedy uratować mogą nas pomadki regeneracyjne.Każdy pewnie ma tą najlepszą, lecz ja w tym poście chciałabym pokazać te których używam.
Będzie ich dokładnie cztery i o każdym postaram się napisać najlepiej jak potrafię. Oczywiście kolejność w jakiej się ukażą jest losowa :)


♥♥♥ 1 ♥♥♥

Lip balm meow meow- Body Club
Ten balsam kupiłam w biedronce. Może nie kupiłam go z powodu, że chciałam wypróbować nowy balsam, ale raczej dlatego, że zachęciło mnie do tego to urocze opakowanie.
Teraz szybkie podsumowanie.
CENA- 8 zł 
ZAPACH- bardzo delikatny zapach najzwyklejszego błyszczyka
KOLOR- nie daje koloru jedynie połysk
KONSYSTENCJA - jest dosyć lepki, ale nie zużywa się bardzo szybko
CECHY SPECJALNE- na pewno jest to mega urocze opakowanie które przyciągnie wzrok niejednej koleżanki 

♥♥♥ 2 ♥♥♥

Masełko do ust- Bielenda
Ten balsam dostałam od siostry. Bardzo mi się spodobał, jak również spodobał się mojej mamie więc... kupiłam jej taki sam.
Więc...
CENA- ok. 8.50
ZAPACH- cudowny i bardzo intensywny zapach świeżej malinki, który nie ulatnia się z wiekiem kosmetyku ale pozostaje
KOLOR- delikatnie koloryzuje usta na malinowy kolor
KONSYSTENCJA- jeżeli nakładamy go na usta niewiarygodne i gigantyczne ilości to możliwe że nie wystarczy nam na długo, ale jak na razie mam go od bardzo długa i jeszcze 3/5 mi zostały
CECHY SPECJALNE- w zasadzie nie ma jakichś konkretnych cech, ale niektórym osobom może nie odpowiadać postać pod jaką jest masełko, czyli to, że jest w pudełeczku (podobnie jak koteł z biedry :) a nie np. w sztyfcie. Jednak jeżeli ktoś by się uparł aby zostać przy firmie Bielenda to owocowe balsamy dostępne są też w tubce, ale niestety tych nie testowałam.

♥♥♥ 3 ♥♥♥

Baby lips- Maybelline New York
Ten Baby lips dostałam od siostry. Bardzo lubię go używać i bardzo często to robię.
CENA- 10 zł
ZAPACH- mi osobiście, zapach przypomina kisiel co dla mnie jest po prostu mega, ponieważ kocham kisiel
KOLOR- zależnie jaki Baby lips wybierzecie mają one różne kolory które nawet nieźle koloryzują usta. Moja pomadka maluje usta na śliczny różowy kolor
KONSYSTENCJA- nie jest lepki, więc plus, i nie zużywa się bardzo szybko, co oczywiście jest kolejnym plusem.
CECHY SPECJALNE- dostępne są różne rodzaje Baby lipsów: oczywiście klasyczny, Dr Rescue i Electro, jednak ja testowałam tylko klasyczny

♥♥♥ 4 ♥♥♥

Carmex
Ostatni kosmetyk w tym poście czyli znany i lubiany Carmex. Ten również dostałam od siostry (o ja nie mogę ile ja od tych sióstr dostaję :). Chwytam po niego zawsze gdy moje usta potrzebują ratuku. Mój Carmex jest o zapachu granatu.
CENA: zazwyczaj ok. 10,50 ale z tego co widzę na stronie internetowej Rossmanna to jest promocja 8.49 niestety nie wiem do kiedy będzie trwać
ZAPACH: trudno mi jest opisać jego zapach, który jest (w przypadku Carmexa granatowego) specyficzny,... ale nie koniecznie w negatywnym znaczeniu. Jest... hmmmm.... mentolowy, coś około tego.
KOLOR- Carmex nie daje koloru, co jedynie połysk jaki uzyskujemy po posmarowaniu ust wazeliną
KONSYSTENCJA: konsystencja Carmexa przypomina wazelinę, taką twardszą wazelinę. Czy zużywa się szybko? Myślę, że tak średnio. Ani nie szybko, ani wolno... pomiędzy.
CECHY SPECJALNE- po posmarowaniu ust Carmexem odczuwamy... miętowe ochłodzenie a wręcz lekkie pieczenie na ustach. Bardzo fajny efekt, ale ja nie lubię gdy pomadka dostanie mi się na delikatną skórę wokół ust, to uczucie delikatnego pieczenia jest dla mnie ciut nieprzyjemne.

Ufff... koniec. Ale mi wyszedł tasiemiec :) Mam nadzieję, że ten post da wam trochę wskazówek w poszukiwaniu odpowiedniego balsamu dla waszych ust.

                                                                                     


20 komentarzy:

  1. Bardzo takie lubię :)

    odwdzięczam się za obserwacje ;) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten sam carmex, moja mama go używa, tylko w takim jakby słoiczku jak masz krem nivea, tylko taki mini i żółty może kojarzysz, i była z niego zachwycona. jednak mi pomaga tylko krem bambino, nivea i ewentualnie z nivea pomadka jagodowa :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... Jeszcze Nivea nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam lubię carmexa! :D
    obserwujemy? :) daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post, moje usta często są strasznie suche :(
    Asphotosx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. UWAGA, UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!
    Byłam w rossmannie i zobaczyłam, że promocja na cramexy (i te w sztyfcie i w tubce i w takim małym pudełeczku) trwa do 19.06
    To tak dla zainteresowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UWAGA, UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!
    Byłam w rossmannie i zobaczyłam, że promocja na cramexy (i te w sztyfcie i w tubce i w takim małym pudełeczku) trwa do 19.06
    To tak dla zainteresowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. UWAGA, UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!
    Byłam w rossmannie i zobaczyłam, że promocja na cramexy (i te w sztyfcie i w tubce i w takim małym pudełeczku) trwa do 19.06
    To tak dla zainteresowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam Carmex o zapachu/smaku limonki! :)
    pozdrawiam!


    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam masełka! Zwłaszcza kokosowe z Nivei :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie mam masełko do ust z Nivea i bardzo polecam!
    pelnapasji.blogspot.com
    Jeżeli Ci się spodoba-zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki słodki ten pierwszy. ja używam eosów, ale lubie te te z Bielendy :) XX

    https://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od kiedy dostałam mnóstwo eosów to niczego innego nie stosuję na moje usta!
    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko w ogóle coś stosuję na usta. Nigdy jakoś nie miałam problemów z suchymi ustami :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Baby lips jest dobre, ale i tak najlepsze to eos, trzeba trochę zainwestować, ale naprawdę warto :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oczarowana Twoim blogiem <3 bardzo podoba mi się post!
    Może wspólna obserwacja ? :) Zapraszam do mnie http://brillantirose.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, ta pomadka kot jest taka urocza!


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)