sobota, 4 czerwca 2016

To już rok!

Minął już rok od kiedy 
na blogu pojawił się pierwszy post
A stało się to dokładnie 4 czerwca 2015 roku. 
Co od tego czasu się zmieniło?





1000 odwiedzin
Na pewno ważnym elementem było dla mnie właśnie te 1000 odwiedzin. Wiem, że dla osób, dla których ta liczba jest osiągalna w tydzień, dla mnie była wtedy fenomenem i bardzo się z tego cieszyłam. Teraz mam ok. 2100 odwiedzin. Mało jak przez rok, prawda? 
Ale dlaczego?


Przerwa
Po jakimś czasie pracy, nastąpiła przerwa. Długa przerwa.
Kilka razy pisałam też, że biorę się do roboty... i znowu stop.
Dopiero teraz wzięłam się w garść. Mam wiele nowych pomysłów na posty i zawsze staram się je w pełni realizować.
Więc, teraz osoby, które dopiero teraz znalazły się na moim blogu wiedzą, dlaczego mimo roku istnienia bloga mam tak mało wejść.


Posty
Kolejną sprawą jest treść,... a może nawet, nie tyle co treść, co sposób w jaki przekazuję swoje myśli w postach. Mam zamiar w przyszłości odnaleźć jakiegoś starego posta i napisać go jeszcze raz. Później przeczytać stary i ten nowy i zobaczyć jak zmienił się mój styl pisania.

Więc, minął rok. Mam nadzieję, że w tym kolejnym uda mi się nadrobić zmarnowany czas, który wypełniła ta długa przerwa. Ciągle o tym myślę. Myślę też o tym, że muszę raz i porządnie wziąć się do roboty. 

Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali tego posta w całości, a w szczególności tym, którzy byli przez tamten poprzedni rok bloga, (mam nadzieję, że zostaną)  i będą jeszcze przez kolejny.

Pati


30 komentarzy:

  1. Gratulacje, powodzenia dalej :) śliczne zdjęcia

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w dalszym blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę z każdej nowej liczby wyświetleń. :) Jak na początki i przerwy 2k to sporo! ;)
    Życzę aby było jeszcze więcej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa sukcesów! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, dobrze, że już piszesz regularnie posty.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i oby tych lat było jeszcze więcej!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :) i powodzenia w dalszym pisaniu ^^

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Śliczne zdjęcia *.*

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Oby tak dalej!!
    Miło jak sie wypowiesz pod najnowszym postem ;**
    alexis-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Trzymaj tak dalej i życzę miłego blogowania
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo :) życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia dalej ;) btw. ładny nagłówek.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nowe posty z nowymi pomysłami! :) 2k to zawsze coś! :)

    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę kolejnego roku i dużo wytrwałości! Dobrze, że po tej długiej przerwie i tak wróciłaś :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tu pierwszy raz, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Gratuluję Ci tylu wyświetleń, chociaż myślę, że na Twojego bloga to dosyć mało.
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje roku :D Jak złapiesz systematyczność, to wszystko pójdzie lepiej i bardziej gładko :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To wcale nie jest tak mało ;) Moja liczba też powoli rośnie, mam bloga od 3 miesięcy. Dodaję często posty-może dlatego. Więc też radzę ci dodawać częściej ;) Oczywiście każdy ma swoje tempo ;) Pozdrawiam: Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata blogowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i oby tak dalej! Dużo wytrwałości! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Blogowanie jednak zajmuje bardzo wiele czasu. Niestety. Ale jest czymś, co sprawia dużą radość. Naprawdę. Niedawno zaczęłam swoją przygodę i nie żałuję.
    A Tobie życzę wiele wytrwałości w tym blogowaniu, dużo optymizmu, sił, i chęci. Oraz morza nowych, nieszablonowych pomysłów.
    :)
    Obserwuję :) Nie mogę doczekać się nowych wpisów! W wolnej chwili zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej. Sprawisz mi wielką radość :)
    Pozdrawiam Cię gorąco, życzę udanego tygodnia. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)