piątek, 1 lipca 2016

LBA

Na początku wakacji
nie było mnie na chwilę na blogu.
Jednak dzisiaj na niego zajrzałam i okazało
się, że zostałam nominowana do LBA.
Nominowała mnie Saphira z bloga Z kredkami przez świat
Więc czas odpowiedzieć na pytanka...

1. Dlaczego założyłeś/łaś blog?
Chciałam, żeby działo się u mnie w życiu coś ciekawego. Żebym miała jakieś swoje miejsce w internecie. Coś, gdzie mogłabym dzielić się sobą z innymi.
2. Co najbardziej lubisz jeść?

Pizze i kisielek. Wiadomo w lecie nie pogardzę też lodami :)
3. Kim jako dziecko chciałeś/łaś być w przyszłości?
Ojoj... duuużo tego było. Raz chciałam być dentystką, piosenkarką, aktorką, naukowcem. Ostatecznie teraz marzę o karierze w dziedzinie informatyki.4. Co najbardziej lubisz robić?
Przeglądać sklepy online lub oglądać youtube. W okresie wakacyjnym lubię też wypady ze znajomymi i pływanie np. nad zalewem.5. Co najmniej lubisz robić?
Wstawać rano kiedy jest rok szkolny :)6. Czy lubisz pomidory?
Nie jestem ich wielką fanką ale nic do nich nie mam. Najbardziej lubię je jeść w lecie kiedy są takie soczyste i z normalnej uprawy gruntowej a nie z marketu :)7. Zbierasz kapsle od Tymabarków?
Nie zbieram, chociaż zawsze gdy mam Tymbarka sprawdzam co jest napisane na nakrętce.8. W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Hmmm.... uwielbiam wyjazdy na wieś i spotkania z moją rodziną.
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Uwielbiam kolory pastelowe, a najbardziej lubię pastelowy niebieski i miętowy.10. Spodziewałeś/łaś się nominacji?
Totalnie się nie spodziewałam, ale muszę przyznać, że zrobiło mi się miło.11. Podobały Ci się pytania?
Baaaaardzo :)

Jeszcze raz dziękuje Shapirze z bloga Z kredkami przez świat za nominację i na razie nie nominuję innych blogów.

Jeszcze teraz trochę odnośnie postów: 
Od dłuższego czasu przygotowuję się do letniego DIY w połączeniu z małym haulem. Zajmuje mi to jednak sporo czasu gdyż wszystkie rzeczy chce wymyślić sama, co wiadomo nie jest aż takie łatwe. Ale spokojnie, została mi do zrobienia jedna rzecz (którą mam nadzieję wykonać jutro) i po jej ukończeniu i odebraniu jednej rzeczy do haula pojawi się post. Także cierpliwości. Jestem w trakcie pracy :)



11 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi! Miesiąc temu także robiłam LBA jak i na początku mojej ''kariery'', więc zostałam nominowana już dwa razy. No w każdym razie mam nadzieję, że niedługo ujrzę na twym blogu letnie DIY! Pozdrawiam cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów!!!

    ZAPRASZAM - MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super lba, ciekawe pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie odpowiedzi ^^

    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Szkoda, że nikogo nie nominowałaś, bo w ten sposób można poznać ciekawe blogi ;) Czekam na kolejny post :)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi! Szkoda, że nikogo nie nominowałaś, bo w ten sposób można poznać ciekawe blogi ;) Czekam na kolejny post :)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super odpowiedzi, jednym z moich ulubionych zajec tez jest przegladanie sklepow online i niestety czesto sie to zle koczy haha

    obserwuuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś chętnie brałam udział w LBA :) o kapslach od tymbarków już kompletnie zapomniałam :D
    może masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha. Widzę, że nie tylko ja lubię szperać w sklepach online i przeglądać jutuby :P

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam oglądać yt :)
    Gratuluję nominacji :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nominacji do lba ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)