czwartek, 7 lipca 2016

Letnie DIY+ kilka gadżetów

Przyszło lato i wakacje.
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo
lubię robić różne dekoracje oraz 
zbierać różne gadżety, które mogą mi się przydać na wakacjach.
Najpierw przejdźmy do DIY.
Sporo czasu potrzebowałam aby wymyślić tą dekorację, ponieważ chciałam zrobić coś co wymyśliłam sama. Prawdopodobnie gdzieś jeszcze w internetach jest podobna dekoracja, ale teraz zrobię ją ja i chętnie wam ją pokażę.
Dekoracją jest widoczny na zdjęciu powyżej ananasek. 
Jeżeli chcielibyście zrobić ją w domu już mówię wam co będzie potrzebne do jej wykonania:

•dwie kartki papieru A-4 : jedna zwykła (na wycięcie ananaska) a druga najlepiej z papieru technicznego (ponieważ jeżeli pomalujemy farbami zwykłą kartkę ta baaaardzo się pofaluje)
•nożyk do tapet (lub inny którym dacie radę wyciąć otwory w papierze)
•farby i pędzle
•ołówek i gumka do ścierania

Więc zaczynamy:
 •Kartkę techniczną możemy przeciąć na pół (oczywiście jeżeli wycięty wzór będzie na tyle mały żeby przykryć go połówką kartki, jeżeli jednak wzór jest za duży nie musicie tego robić).
•Połówkę kartki technicznej malujemy farbami. Możemy robić plamy, kropki, paski a może nawet namalować akwarelą kwiaty?
•Zostawiamy obrazek do wyschnięcia i zabieramy się za drugą kartkę na której szkicujemy wybrany wzorek, oczywiście taki który można będzie później wyciąć. Może to być owocek, kontur zwierzątka lub nasze imię. 
•Wycinamy wzorek za pomocą nożyka.
•Wkładamy do ramki tak, aby namalowany przez nas rysunek był widoczny w otworach w szkicu.


To tyle jeśli chodzi o DIY, a teraz możemy przejść do pierwszej zakupionej przeze mnie rzeczy czyli:
 Słoiczka do picia. Kupiłam go w Intermarche za 7zł.
PLUSY
+podczas picia z niego na świeżym powietrzu dzięki słomce możemy być pewni, że nie wleci nam do niego żadna pszczoła ani osa
+ma wygodną rączkę i śliczny kolor
MINUSY
-na początku jego używania podczas picia było czuć smak plastiku; teraz zdarza się to tylko czasem gdy piję z niego a słomka znajduje się bardzo blisko ścianek słoiczka, więc nie jest to już jakimś wielkim problemem

Kolejną rzeczą jest:
Selfie stick. Od dawna chciałam go kupić i nareszcie to zrobiłam. Kijek kupiłam w Media Expert za 16,24, ale nie kupiłam go na miejscu tylko zamówiłam przez internet z dostawą do salonu ponieważ chyba nawet tego modelu nie było w sklepie,a zamawianie online wychodzi taniej.
PLUSY
+można robić fajne zdjęcia
+posiada kabelek który podłączamy do wejścia na słuchawki i możemy robić zdjęcia używając guzika umieszczonego w rączce
MINUSY
-nie wiem czy to wina kijka czy mojego telefonu ale jeżeli trzymam rozsunięty kijek z umieszczonym w nim telefonem jest on (przynajmniej dla mnie) trochę cięzki

I to koniec tego wakacyjnego posta. 
Spodobała się wam któraś z zakupionych rzeczy?
Macie coś podobnego?
Co sądzicie o DIY?
Jak wam się podoba nowy, ananaskowy wygląd bloga?

17 komentarzy:

  1. DIY fajne. Bardzo ładny ananasik. Ja tym sposobem robiłam napis na ścianę :D Kubek-słoik na pewno przydatny, ale selfie stick byłby mi totalnie niepotrzebny, bo jak robię sobie selfie to prawie jak święto narodowe xD
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dostrzegam nowy szablon i bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się słoiczek :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny ten ananasek, super diy :) uwielbiam takie kreatywne pomysły :) i super zakupy, mam takie same słoiczki tylko zielone, kupiłam je za 5 zł :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne diy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Diy. mam podobny słoik tylko z zieloną przykrywką i słomką :D
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne diy! Sama chętnie zrobię taką dekorację! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te słoiczki są świetne.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta ramka z ananasemn :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ananas cudowny i ten kubek świetny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy ten słoiczek ;D


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten ananas!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam DIY. Sama w wolnym czasie robie takie rzeczy ;)
    Zapraszam do obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wzorek!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie rzeczy z diy oraz samo diy. Ostatnio polubilam wszystko co moge wlozyc w ramke bo dekorowalam swoja sciane w pokoju i jeszvze nie skonczylam a pomyslow mam tak wiele.. Super ten ananasek ;) kubek sloiczek chcialam sobie kupic lecz w kichennych szafkach nie ma juz miejsca a dla mnie nie jest to tzecz niezbedna, a selfie sticka dostalam od rodzicow i sprawdza sie super. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)