niedziela, 25 września 2016

Jesienna zamuła. Też tak masz?

Jesień rozpanoszyła się już chyba w Polsce na dobre.
Nie będzie już tych ciepłych dni, tylko szare ciemne niebo.
A co za tym idzie?
Jak zwykle- zamuła i lenistwo.

Mój piękny widok z okna. Jesień pełną gębą :P

Jeżeli wpiszemy w Google Grafika ,,jesień'' ukaże nam się masa zdjęć z pięknymi złotymi drzewami, dywanem liści na chodnikach, kasztanami i wiewiórkami skaczącymi z drzewa na drzewo. Jednak przeważnie gdy popatrzymy za okno widzimy deszcz, mgłę i ciemne chmury.


Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, a w sumie to chyba właśnie jesieni nie lubię najbardziej. Bo to właśnie jesienią nasuwa się to nurtujące wszystkich pytanie ,,iść w kurtce czy w bluzie''. I tak oto spoglądamy za okno w poszukiwaniu odpowiedzi i widzimy ludzi, z których połowa chodzi w kurtkach, a druga połowa w zwykłych bluzkach na długi rękaw lub sweterkach. 
Kolejną rzeczą jest ogrzewanie. Osoby, które mieszkają w blokach pewnie znają ten problem, kiedy na dworze jest jeszcze zimno, ale ogrzewanie jeszcze nie działa. Wtedy wszyscy siedzimy pod kilkoma kocami i w szlafroku, a i tak jest zimno.
Jeszcze jednym elementem jest pogoda.
Wychodzisz- zimno. Okej, biorę kurtkę. Wracasz gorąco- :P W kurtce za gorąco. Zdejmujesz kurtkę. No bez kurtki już za zimno.
Do tego dochodzi jeszcze deszcz i już mamy super dzień, prawda?
Do tego dochodzi zamuła. Każdy zna to uczucie kiedy leżymy sobie pod kołdrą, paczamy za okno jak wieje wiatr. Jest nam tak ciepło i nie chce się wstawać, a wiemy, że jeżeli nie  zwleczemy się z łóżka zaraz się spóźnimy. Koniec końców i tak w szkole lub pracy jesteśmy na wpół żywi :(

Kończę już mojego jesiennego posta. Koniecznie napiszcie co w jesieni was denerwuje, a może właśnie ją lubicie? Jeżeli tak to za co?

10 komentarzy:

  1. Ja lubię jesien :) Według mnie jest najpiękniejszą porą roku oprócz lata :)
    Z ubraniem odpowiedniej rzeczy mam też proglem :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie lubię tej pory roku, ale trzeba to przecierpieć ;) Ja na szczęście mieszkam w domu i jak jest zimno mam palone ;P



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie jesieni przez wieczne błoto :) i zimno i wgl :) ale coż każda pora roku jest potrzebna więc trzeba ją polubić i znaleźć sposoby na te doły ;/ sama często je łapie ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to ujełaś :D ja jedyne co lubie w jesieni to te kolorowe krajobrazy :D

    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię jesieni. Najlpeszy sposób na jesień to książka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całkiem lubię jesień, bo za oknem mam przecudowny widok złotych drzew ;)

    Zapraszam do siebie:
    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie jesien, gdy jest w miare cieplo, kolorowo, gdy nie pada deszcz :D no ale jak wiemy ta pora roku bywa czesto kaprysna, wiec trzeba byc przygotowanym nawet na to najgorsze ;)
    pozdrawiam!

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o jesień to lubię jej pczatkowy etap, egdzie czuć ją ale jeszcze nie jest za zimno
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie to jesieni daleko od tej pięknej i kolorowej :(
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i obserwacje, postaram się za nie odwdzięczyć :)